fredag 29. januar 2016

Eva Pay (RIO) bryter avtale om samtale

{PM-START}
06.07.2015
----------
Eva Pay
----------
Hei Casper. Se gjerne bort fra den kommentaren, jeg skrev litt feil [Uttrykksikonet laughingtears]  så at den så veeeeldig feil ut så jeg slettet den [Uttrykksikonet monkeydontsee]
Er bare så sliten og lei av å snakke om HAB-saken, så jeg har bestemt meg for å ta meg noen dager ferie nå [Uttrykksikonet lookingdown]
[Uttrykksikonet wink]

----------
Casper
----------
Jeg ser ikke helt hva som var feil med den. Den kommentaren er da mye nærmere sannheten enn mange andre kommentarer fra dere.

Men kan du ikke tenke litt på hvordan vi kan løse denne floka som har oppstått.

----------
Eva Pay
----------
Jo, det synes jeg vi begge skal gjøre [Uttrykksikonet like]
Det har blitt mye nå...

----------
Casper
----------
Minimumskrav fra meg vil jo uansett være at dere anerkjenner de av poengene mine som er helt ubestridelige. Så spørsmålet blir om dere kan imøtekomme det eller ikke.

Dette er ikke noen trussel, men jeg kommer til å skrive MYE om dere fremover hvis ikke kommunikasjonen bedrer seg betraktelig.

----------
Eva Pay
----------
Jeg skal svare deg senere, er og tattoverer meg nå [Uttrykksikonet rosecheeks]

----------
Casper
----------
No Payn no Gayn [Uttrykksikonet tongue]


08.07.2015
----------
Casper
----------
Det enkleste hadde vært om vi kunne komme til noen form for enighet om hva som har skjedd i prosessen med høringsrunden om røyking på sprøyterom.

Der har du/dere gjort en liten innrømmelse, men som er veldig kort og vag. Jeg kunne tenke meg å snakke litt mer om i hvilken grad dere tar selvkritikk for deres rolle i den høringsrunden.

----------
Eva Pay
----------
Tror du virkelig jeg eller andre i RIO kommer til å hoppe når du sier hopp? Bare skriv hva du vil om oss, vi kan godt ta saklige diskusjoner men jeg er ikke med på den hate RIO-kampanjen du holder på med [Uttrykksikonet wink]
Ha en fin dag [Uttrykksikonet rosecheeks]

----------
Casper
----------
Du svarte på ingen måte på det jeg skrev.

Du har gjort en innrømmelse på utydelighet i høringsrunden om røyking på sprøyterom. Er du villig til å snakke litt mer om det?

----------
Eva Pay
----------
Hvorfor er du så opphengt i en gammel høring?
Vi kan godt snakke mer om det, men jeg skjønner jo hvor du vil hen med dette [Uttrykksikonet wink]

----------
Casper
----------
Ja, jeg snakker gjerne om den høringen. Messenger, telefon, personlig møte, det får være opp til deg.

----------
Eva Pay
----------
Kan vi ikke ta en kaffe neste uke?

----------
Casper
----------
Det kan vi godt [Uttrykksikonet smile]

----------
Eva Pay
----------
Supert, jeg har barnefri fra tirsdag så da finner vi en dag som passer [Uttrykksikonet like]

----------
Casper
----------
[Uttrykksikonet like] Kommer tilbake om tid i løpet av helgen.

----------
Eva Pay
----------
Supert! [Uttrykksikonet laughingsmile]

----------
Casper
----------
http://casperdinapoli.normal.no/

----------
Eva Pay
----------
Ser på det senere når arvingen har lagt seg
[Uttrykksikonet like]

----------
Casper
----------
Er bare et bilde. Ganske fornøyd med jointen.

----------
Eva Pay
----------
Joda, skulle slengt på noen streker så den ser mer ekte ut [Uttrykksikonet cigarette] [Uttrykksikonet monkeydonttalk]

----------
Casper
----------
Ja du får vise meg en gang [Uttrykksikonet tongue]

----------
Eva Pay
----------
Hehe [Uttrykksikonet laughingsmile]


13.07.2015
----------
Casper
----------
Håper du har en fin bursdag [Uttrykksikonet smile]
Har ikke helt oversikt over uka mi enda, prøver å avtale noen dates [Uttrykksikonet tongue]
Men når kunne det passet for deg? Hvordan ser onsdagen ut f.eks?

----------
Eva Pay
----------
Hei [Uttrykksikonet rosecheeks]
Takk, har en veldig fin bursdag. Onsdag er helt åpen for min del [Uttrykksikonet like]

----------
Casper
----------
Men da sier vi onsdag da [Uttrykksikonet smile]
Klokka 14? Så kanskje jeg ikke er stein [Uttrykksikonet tongue]

----------
Eva Pay
----------
Yes, god plan [Uttrykksikonet sunglasses]

----------
Casper
----------
Hvor vil du møtes da? Noen favorittsteder?

----------
Eva Pay
----------
Kan tenke litt på det, skal ut og spise nå [Uttrykksikonet eat]

----------
Casper
----------
Ja, kos deg [Uttrykksikonet smile]

----------
Eva Pay
----------
Takk [Uttrykksikonet rosecheeks]


15.07.2015
----------
Eva Pay
----------
Hei [Uttrykksikonet rosecheeks] kan vi utsette kaffe til i morgen? Har plutselig fått en del jobb i fanget som må gjøres

----------
Casper
----------
Har date imorgen, men vi kan utsette til neste uke?

----------
Eva Pay
----------
Så koselig da! [Uttrykksikonet blush]
Ja, hvis det passer bedre så gjør vi det [Uttrykksikonet like]

----------
Casper
----------
[Uttrykksikonet like]


21.07.2015
----------
Casper
----------
Hva med imorgen?

----------
Eva Pay
----------
Jeg er opptatt hele uka, det skjer noe hele tiden når jeg først har barnefri [Uttrykksikonet lookingdown]
Skal si ifra hvis det dukker opp noe ledig tid [Uttrykksikonet like]


28.08.2015
----------
Casper
----------
Hmf.
{PM-END}

Det ble aldri noe møte, heller ikke noen telefonsamtale..

1 kommentar:

  1. Jeg har alltid ment at RIO hører mer hjemme med avholds- og moalistorganisasjoner som Actis enn andre, de like å fremstå som omde bryr seg så voldsomt masse om de svakeste der ute, men når det komer til stykket så kunne de knapt gitt mer eff i dem, bare de selv får fremstile seg som 'gode og velgjørende' overfor brukere og misbrukere av rus, men når det kommer til handling så er det jo tydelig at knapt kunne brydd seg mindre om de som de påstår å verne om interessene til..

    Pføy!

    SvarSlett