tirsdag 1. mars 2011

Knut T. Reinås drar sensuren enda lengere

Jeg har tidligere skrevet om den 15. februar 2011 da Knut T. Reinås slo seg vrang på FMRs Facebook-sider, og slettet en god del innlegg på tross av at innleggene ikke stridet mot FMRs retningslinjer.

2 dager senere klikka det totalt for Reinås, og dermed skydde han ikke lenger noen midler. Han trappet opp sensuren og kastet meg ut fra gruppen, slettet alle mine innlegg og blokkerte meg. Blokkering vil si at jeg kan melde meg inn i gruppen igjen, men da uten å kunne skrive noe og uten å kunne klikke "liker" på andres innlegg.

Det samme skjedde med en annen person som også hadde diskutert Knut Reinås i senk. Den utløsende faktor til at denne personen ble kastet ut var at han postet denne linken.

28. februar ble det stilt spørsmål fra en Wilhelm Kling om hva som avgjør hvem som blir kastet ut og hvem som ikke blir kastet ut:

Dagen etter var dette innlegget slettet.

Det er veldig ekkelt og skummelt at narkotikapolitiske maktmenn/mørkemenn som Knut Toralf Reinås er kapable til å benytte såpass drøy sensur. Men det er også et tegn på at Reinås forstår at den norske forbudspregede narkotikapolitikken synger på siste verset.

Update: Les hva FMRs Forbundsleder Knut T. Reinås prøvde å skjule.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar