tirsdag 20. juli 2010

Truet jeg med å tyste på NorCan-moderatoren?

Min flørt Ganjalf Gaylord skrev dette på NorCan her om dagen:
"Alle som var tidlig nok ute kunne i det minste se at du truet med å tyste folk bare du blir furten. Var det for å få oppmerksomhet og bekreftelse på egen eksistens du gjorde dette? Eller mangler du totalt sperrer mot å påføre andre problemer pga en fillekrangel på et forum?"

I dag har han også skrevet dette i forbindelse med at moderator-kameraten hans forlater NorCan:
"Det er trusselen om tysting fra Casper DiNapoli som er utslagsgivende."

Truet med å tyste? Dette er hva som skjedde:
1. Jeg ble pælma ut av NorCan.
2. Jeg skrev et kort blogg-innlegg der jeg fortalte at jeg hadde blitt pælma ut av NorCan, og publiserte i samme slengen et bilde av et NorCan-sensurert innrømmelsesinnlegg BK skrev for 1 år siden i etterspillet etter at jeg hadde måttet tåle en god del dritt ved å prøve å diskutere Maria-hetsen på en sivilisert måte.
3. Jeg linket blogg-innlegget opp mot VG-saken om Jemen for å sikre innlegget litt bedre pagerank.
4. Det ble bittelitt diskusjon i kommentarfeltet under blogg-innlegget. I denne diskusjonen var en VG-leser med interesse for forums-problematikk bekymret for at jeg var skikkelig pissed off og vred og arg på hele jævla NorCan. Jeg ga uttrykk for at jeg ikke tok det sååååååååå tungt, og spøkte med at hvis jeg hadde vært fly forbanna så hadde jeg vel bare overrakt schnutefaen telefonnummeret og ganja-bildene til en viss moderator som jeg nevnte ved nick.
5. Ganjalf og den nevnte moderatoren vil ikke kommunisere med meg men de vil kommunisere med meg, så Ganjalf og/eller den nevnte moderatoren fulgte med som faen på bloggen min.
6. Moderatoren fikk dødsnoia, og uttrykte sin vrede og frustrasjon blant fjuttefnask i et nymoderne Internet Relay Chat-vindu.
7. En helt annen person med kjennskap til både meg og noia-moderatoren så seg nødt til å ringe meg i utlandet. Så schnutefaen skylder han faktisk 30 spenn.
8. I løpet av denne samtalen ble jeg enig med vedkommende dude om at jeg fjernet infoen og at vedkommende dude ba den aktuelle moderator om å vurdere saken vedr. han, meg og Ganjalf på en objektiv måte.
9. Jeg fjernet infoen på sekunder, men da noia-moderatoren hadde fått sitt så fikk jeg på absolutt ingen måter mitt.


Hva slags info la jeg egentlig ut, og er denne infoen ny info for schnutefaen?
Jeg skrev et forums-nick. Og jeg knyttet dette forums-nick'et til ganja-virksomhet ved ryktespredning "det-motsatte-av-an-mass". Nøyaktig den samme infoen finner schnutefaen på NorCan, men der finner de den an mass. Faktisk er det ikke noen hemmelighet at de allerede har funnet slik info på NorCan.

Dette betyr med skråsikker sannsynlighet at schnutefaen har vært registrert bruker av NorCan, og at de faen meg har tatt seg friheten til å ta en jævel for grow, der de faktisk har brukt infiltrasjon og spaning som våpen i kampen mot han. At schnutefaen har infiltrert og spana betyr også at de har hatt tilgang til og etter all sannsynlighet sett noia-moderatorens nick og bilder av ting og tang. Men de har ikke tatt han, fordi de har ikke vært psycho nok til å melke den nødvendige informasjonen ut av de som forvalter denne. Hvis de først blir så psycho, så er vi alle fritt vilt, og på ingen måter bare de som nevnes på bloggen min...

Med andre ord blir det litt teit å tilte helt bare fordi jeg i en diskusjon i kommentarfeltet under et innlegg på bloggen min nevner informasjon som "Frank Grevil"-style allerede finnes fritt tilgjengelig på NorCan, både for schnutefaen som tydeligvis og sannsynligvis har vært og er registrert, og egentlig for alle andre også. Å kalle dette en tystetrussel blir litt det samme som å kalle 13-åringens bildesending til Anna Anka for en drapstrussel.


Så for å oppsummere så langt: Schnutefaen er etter all sannsynlighet ikke inne på bloggen min i det hele tatt, med mindre dere i mitt påtvugne NorCan-fravær har hausa opp noen av mine blogginnlegg i sub-fora som jeg ikke har tilgang til men som schnutefaen har. Hvorfor i heiteste ganjaskauen skulle de være inne på bloggen min? Å få så jævlig noia at man pisser på seg var jo ikke akkurat forventet, spesielt ikke av folk som har en makt-instans for å vurdere om "det er reell fare" før de gidder å slette brukere som ber om å bli slettet fra NORGES STØRSTE CANNABISFORUM.

Faktisk har noia-moderatoren skrevet dette:
"Du har friheten til å la hver å poste her vaffal. Hvis du allerede etter 5 poster har noia for at noen skal kunne identifisere deg, burde du kanskje ikke henge på et cannabisforum.
Btw, der det er reel fare for noens sikkerhet, sletter vi poster og endrer brukernavn på sekundet.
"

Right back @ya, fool!

Det var på ingen måte reell fare for din sikkerhet, noia-moderator, men jeg slettet det likevel fordi du måtte be vår felles rompis-kompis om å foreta seg noe så du slapp å bryte sammen. Du kunne skrevet til meg selv, da, og sagt at du ikke taklet situasjonen.

Jeg veit at du og Ganjalf har good-shit, og jeg har til og med smakt på pot fra deg, selv om dette nok ikke var det beste dere kan slenge frem på podiet og heller ikke i formen du foretrekker. Men er det så viktig for dere å skryte av det i en never-ending ego-tripp? Det er greit at dere viser frem sakene og lærer de andre faget, men hvis dere driter i arrogansen og slutter å rakke ned på alle som har fått tak i noe bedre enn de pleier, så kanskje dere klarer å få frem nok empati til at du klarer å ivareta sikkerhet til NorCan-brukerne med noe som hvertfall kan ligne på samme beskyttelsesinstinkt som du beskytter deg selv med.

Hadde det vært noe guts i dere, så hadde dere fulgt FRITHC sitt råd og funnet ut IP-adressen til schnutefaen, og eventuelt dratt dem for retten - eller som minimum lagt ut en synlig pressemelding med advarsel om at politiet faktisk spaner på NorCan og allerede har brukt spaningen i en straffesak mot et NorCan-medlem. Det er da faen ikke lov til å spane på folk som pseudonymt snakker sammen på et forum om bagatellmessig personlig røyking og bagatellmessig personlig dyrking. Hvis schnutefaen på grunnlag av NorCan-nicket til noia-moderatoren buster den egentlige identiteten hans for cannabisbesittelse eller lignende, så er de helt fuckings psycho. Men hvis det ville skjedd regner jeg med at NorCan hadde satt alle kluter til for å beskytte han i kampen mot rettssystemet, i motsetning til holdningen dere hadde til han karen som faktisk ble tatt etter å ha lagt ut bilder på NorCan. Han fikk jo bare to tette og en badehette a.k.a. beskjed om at han bare kunne skylde på seg selv.


TIL SCHNUTEFAEN
Hvis schnutefaen ønsker å være så jævla nazi som NorCan-nazier har noia for, så kan jo dere norske myndigheter samarbeide med danske myndigheter om å legge press på ISP'en min, sånn at de kan finne ut hvem jeg er. For kommer dere hjem til meg, danske uniformerte schwin, så finner dere stæsj. Eller så kan schnutefaen vente til jeg kommer til Norge, som ikke er så lenge til, så kan dere ta meg der. Og da skal jeg faen meg ta med moderator-bitchen i dragsuget, og han jævla norsmurf som har prøvd å lure unge og uskyldige NorCan-medlemmer til å nekte å vedta forelegg for bruk for heller å dra saken for retten. Så kan vi sammen kick'e dritten ut av bitcha helt til all oljen er borte, skattekassa er tom, og de må krype til korset og suge fiser an mass ut av ræva vår.

Pust inn, pust ut.

Og mens jeg har dere schnutejævlers oppmerksomhet, dere som insisterer på å bruke lovens lange arm til å være moralismens voktere, så vil jeg ha en vurdering av dette: Er det egentlig verre å skrive "Dra til hælvete and suck my motherfucking b0ng!" enn det er å skrive f.eks. "Sug en fis ut av rævva mi, bitch!" (post 39)?

Det er stygge ord i begge utsagnene. Kanskje man bør se de i sammenheng?
Jeg skrev b0ng-kommentaren da jeg var alene under troll-angrep av Ganjalf beskyttet av noia-moderatoren og med et par andre moderatorer som passive tilskuere. Til sammenligning hadde Moderator DubBud aktiv retorisk backup fra 2-3-4 kamerater da han slang ut fis-kommentaren til en dude som prøvde å diskutere priser på medisinsk marijuana og hvordan spredning av gratis/billig kvalitets-weed til trengende pasienter kan være et av mange tiltak på veien mot legalisering.

Jeg har allerede fått min overdrevne straff for mitt personangrep, så kanskje dere ansvarlige sterke og staute politifolk kan ta med anti-glidemiddel og sørge for at DubBud får sin overdrevne straff for sitt personangrep? Og hvis dere er ekstra sommerkåte, så er det en god del andre som har brutt en god del regler også. Men la noia-moderatoren få være i fred. Han har allerede straffet seg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar