mandag 2. august 2010

Løy jeg for å skaffe NorCan-Els telefonnummer?

Bare så det er nevnt:
Ingen ting jeg skriver eller svarer på i dette innlegget forandrer det faktum at begrunnelsen for Els avskjed fra Norsk Cannabisforum er en stor bløff.


BK påstår på NorCan at jeg har løyet på meg RealLife-kjennskap til El for å lure til meg telefonnummeret hans. Dette medfører ikke riktighet.

Nå husker nok verken BK eller jeg nøyaktig hva jeg sa på fylla da vi møttes for et år siden, men jeg tviler sterkt på at jeg påsto å kjenne El personlig, siden jeg satt rett ved siden av Els og min felles venn stort sett hele kvelden, og han vet jo at jeg ikke har møtt El i RealLife, og ville nok reagert siden han er tøff nok til å fysisk avbryte både tannlegen og akupunktøren når de gjør han vondt.

Så jeg er enig i "Det er korrekt at jeg(BK) ga Els nr til DiNapoli", men jeg er uenig i "for et par år siden, etter å ha blitt forsikret at de kjente hverandre".


Men hvis jeg ikke løy og bløffa, hvordan fikk jeg da tak i Els telefonnummer? La meg fortelle historien.


HISTORIEN
Det er ikke flere år siden jeg fikk telefonnummeret til El, det er ganske nøyaktig ett år siden. BK og jeg møttes i Oslo som forsonende venner rett etter at jeg hadde fått medhold i Maria-klagen, og det var alkohol med i bildet. Knut kom også, og jeg hadde med meg en NorCan-venn som også er venn med El. El skulle egentlig komme, fordi BK og El hadde en avtale om noe jeg ikke får lov til å skrive uten at dere pripne NorCan-moderatorer tilter.

Men El kom jo ikke, og han gadd faen ikke å ta telefonen heller da BK ringte og ringte og ringte etter han - sånn som sikkert mange NorCan'ere har opplevd noen ganger når de har et lite jaktprosjekt på gang når behovet melder seg. Dette er seff frustrerende i seg selv, og man blir enda mer frustrert og frustrasjonsutluftende når man drikker alkohol. Både jeg og BK var dritings før vi møtte hverandre denne kvelden.

I alkoholens og BK-frustrasjonens hete ble vi fylle-enige, på initiativ fra meg etter noe syting og klaging fra BK, om at også jeg skulle ringe El og be han dra ræva si bort til oss - eller hva faen det nå var jeg sa på telefonsvareren hans. BK leste telefonnummeret høyt for meg, og jeg tastet det inn på telefonen min før jeg trykket på den grønne knappen. Og har man først ringt noen, så blir telefonnummeret liggende hvertfall en periode på telefonen, siden vi alle har nymotens gadgets. Da har man muligheten til å lagre nummeret, eller la det gli ut i glemmeboka. Jeg lagra det. Det ville nok mange av dere andre gjort også.

Hvis jeg hadde vært på fest og vært dritings, og en grisefin dame ikke fant veska si med mobiltelefonen sin i, og derfor lånte min telefon for å ringe og lytte etter å ha bedt de andre skru av musikken og holde kjeft, så hadde jeg nok lagret telefonnummeret og vurdert å ringe senere.


Så ja, jeg innrømmer å ha ringt til Els telefonsvarer en gang i mitt liv, altså denne fyllekvelden med BK. Og ja, jeg innrømmer å ha lagret nummeret. Sue me!


Og BK; jeg pratet med deg på telefonen for under 2 måneder siden, og da var vi jo fortsatt venner og du snakket om at du ville møte meg og jeg snakket om at jeg ville møte deg. (Du var riktignok dritings da også.) Merkelig at du fortsatt ville møte meg da, hvis jeg hadde bløffa til meg telefonnummeret til El ved å juge på meg RL-bekjentskap med han og du ydmykt hadde måttet be om tilgivelse for din dumhet i forbindelse med dette.

Og BK; hvis man for diskusjons skyld gir deg hypotetisk rett i at jeg løy på meg RealLife-kjennskap til El for å lure telefonnummer-informasjon ut av deg, så lurer jeg på om dette er verre enn når dere NorCan-moderatorer leser NorCan-PM'ene mine og andre sine for å tilegne dere det man i utgangspunktet tror er privat informasjon.

Uansett:
Ingen ting av dette forandrer det faktum at begrunnelsen for Els avskjed fra NorCan er en stor bløff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar