onsdag 4. august 2010

Skrev Kjell T. Ring på NorCan at han skulle gi Casper DiNapoli juling?

Innlegget til Kjell T. Ring og oppfølgingen fra pollen og Grønn er veldig lett å tolke som at han varsler at vold kommer til å skje:

-------------------->
Kjell T. Ring, 21 Jul 2010 - 13:01, Norsk Cannabisforum
Vant og vant, det der går jo utover alle desverre, største tapet NC vil noensinne overkomme. Slik jeg ser det så burde denne tysteren tape alt på dette, da mener jeg vennskapene sine. Så det er vel mere om å redde ræva si enn å tape.

Og jeg vet MEGET godt hvem han er, og når jeg kommer til køben skal jeg faen meg danse med denne fyr'n(jeg er der massevis, du vet godt hvem jeg er. Et hint: jeg er dansk).

kjell

This post has been edited by Onkel: 21 Jul 2010, 13:18

-------------------->
pollen, 23 Jul 2010 - 08:15, Norsk Cannabisforum:
Haaper Kjeltring gutten tar seg en skikkelig swingom dans med dritten naar han treffer han,,, du koedder ikke med Dansker, det vet jeg. Faar vel bestille betongen naa, saa alt er klart etter dansen,,, grava er vaat vettu

-------------------->
Grønn, 31 Jul 2010 - 12:30, Norsk Cannabisforum:
En dans kan være effektivt for så mangt..
<--------------------

Enten fryktet jeg at Kjell vet hvem jeg er og skulle gi meg juling, eller så fryktet jeg ikke at Kjell vet hvem jeg er og skulle gi meg juling. Jeg tviler på at Kjell i utgangspunktet vet hvem jeg er, men han har jo blitt god venn med Ganjalf, BK og administrator-teamet jfr. felles-fiende-prinsippet - og BK vet hvem jeg er. Ergo er det fullt mulig at Kjell vet hvem jeg er.

El og de rundt han har fra første stund hatt muligheten til å spørre meg om jeg seriøst vurderer å tyste, en mulighet ingen av dem har benyttet seg av, på tross av at det har vært SMS-kommunikasjon, telefonsamtale, mail-korrespondanse, blogg-kommentarer og Facebook-meldinger.

Til sammenligning har ikke jeg hatt muligheten til å spørre Kjell om han mener alvor, for jeg har ikke noe kontakt-informasjon på han, og jeg får ikke sendt PM eller mail via NorCan siden jeg er pælma ut. Forsøket mitt på å få litt informasjon fra BK stoppet opp fra BKs side i god tid før jeg eventuelt fikk spurt om han kunne formidle kontakt mellom Kjell og meg.

1) Jeg vil veldig gjerne få utlevert hva Kjell T. Ring skrev før Onkel modererte innlegget hans.

2) Jeg vil vite om Kjell visste hvem jeg er da han skrev innlegget 21.07.2010.

3) Jeg vil vite om han nå vet hvem jeg er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar