søndag 1. august 2010

Ja, jeg vet hvem NorCan-El er

zokrates på NorCan:
"Det er ganske vanskelig å tyste på noen på et forum, hvis man ikke vet hvem som skjuler seg back nicket, fordi man ikke vet hvem man tyster på. Ganske logisk egentlig"

Ganjalf på NorCan:
"Hva med å gi blanke faen i å rulle med øya når du ikke kjenner situasjonen? Hva med å ta med deg "logikken" din loddrett til helvete?
BK ga Els nr til DiNapoli, uten å spørre. Sug på den, forbanna kaklehøner!"


-----
Ja, BK ga Els telefonnummer til DiNapoli da vi var dritings. Ergo vet jeg hvem han er. Ergo har jeg hatt muligheten til å tyste, og jeg har fortsatt muligheten. Og El/BK har muligheten til å tyste på meg.

Et meget godt spørsmål, hvis man tror at jeg er kapabel til å tyste på El: Hva hjelper det El å forlate NorCan når jeg likevel vet hvem El er?

El forlot ikke NorCan fordi han var redd for tysting - han tok en "Stein Hoftvedt" a.k.a. flounce. Det er annen info som er relevant i "tyste-saken" også, men det skriver jeg eventuelt om senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar