torsdag 19. august 2010

Til NorCan-ledelsen: Jeg ønsker å finne ut av volds-truslene fra Kjell T. Ring

9. august 2010 sendte jeg denne e-mailen til Onkel, DubBud og BK:

-------------------->
Hei.

I tilfelle dere ikke har lest bloggen min den siste uka, så sender jeg dere denne e-mailen.

Fra http://casperdinapoli.blogspot.com/2010/08/skrev-kjell-t-ring-pa-norcan-at-han.html:
1) Jeg vil veldig gjerne få utlevert hva Kjell T. Ring skrev før Onkel modererte innlegget hans.

2) Jeg vil vite om Kjell visste hvem jeg er da han skrev innlegget 21.07.2010.

3) Jeg vil vite om han nå vet hvem jeg er.


Jeg vil også ha e-mailadressen til Kjell T. Ring. Eventuelt kan dere be han sende en mail til meg.


Casper DiNapoli
<--------------------

Per i dag, 19. august 2010, har jeg ikke hørt noe som helst fra verken Kjell T. Ring, Onkel, DubBud eller BK.

Er det kanskje mulig å få lov til å komme i kontakt med Kjell T. Ring? Han har faktisk skrevet en ytring der han direkte erklærer at han kjenner min identitet, og som i tillegg enkelt kan tolkes som en volds-trussel.

Blir jeg nødt til å vurdere andre tiltak for å få snakka med Kjell, som for eksempel å mase på andre NorCan'ere om å mase på Kjell helt til Kjell sender meg en e-mail, eller å politianmelde forholdet så Kjell og jeg havner i Konfliktrådet? Eller kan dere i NorCan-ledelsen være såpass reale at dere svarer på de 3 enkle spørsmålene mine og gir meg e-mailadressen hans?

Dere må SERIØST lære dere å kommunisere. Jeg vet at det er vanskelig å snakke om vanskelige ting, men konfliktskyheten dere demonstrerer gang på gang er direkte pinlig - og en gedigen bremskloss på underground-cannabisaktivist-miljøet i Norge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar