tirsdag 26. august 2008

UMN Bergen på nett

Jeg snublet over UMN Bergens nystartede blogg. Det var sparsomt med bloggposter der, men en av postene handlet om å kontakte UMN Bergen. Jeg klinte til, og la igjen denne beskjeden:

«Kjære UMN-venner! Jeg har i år feiret 6-års-jubileum. Jeg har kjent UMN i 6 år nå, men gamle medlemmer forsvinner og nye medlemmer kommer. Det er ikke greit å følge med.
Jeg har kontaktet UMN mange ganger med suksess og imøtekommenhet. Jeg vil gjerne i dialog med UMN Bergen. Dere kan anse denne kommentaren som en henvendelse om kontakt. Vil dere i dialog med meg? S.U.»

Jeg oppfordret dem også til å legge ut informasjon om hva de kom frem til på Landsstyremøtet. Jeg lurer rett og slett på hva de diskuterte, og om de kom frem til noe.

Nå gjenstår det bare å se hvordan UMN Bergen reagerer på min hevendelse. Blir innleggene mine slettet i god gammel stil? Blir det stående, men ignorert? Eller vil de flotte ungdommene ta til fornuft og faktisk tørre å gå inn i dialog med en hyggelig hasjrøyker som meg?

2 kommentarer:

  1. Hehe, blir spennende å se hva du får ut av de!

    SvarSlett
  2. Foreløpig har jeg ikke hørt fra dem. Det har heller ikke skjedd noe annet på bloggen deres, så jeg skal fortsatt gi dem litt tid. De er jo ungdom, så jeg skjønner at de sikkert har vært litt opptatt med skolestart og studiestart og back2school-fylla i det siste..

    SvarSlett