søndag 16. november 2008

Hvem leser denne bloggen?

Nå har jeg blogget i gode 4 måneder, og denne bloggen har kommet for å bli. Men hvem leser her?
Noen lesere har jeg da også blitt kjent med, og det er veldig hyggelig. De fleste leserne aner jeg riktignok ikke hvem er, og generelt har leserne vært flinkere til å stemme for eller mot legalisering i avstemningen min enn de har vært til å kommentere - selv om kommenteringen er på stigende kurs.

Noen lesere befinner seg i Danmark og Sverige, mens andre lesere er eller har vært i USA, England, Spania, Thailand og 51 andre land. Jeg går ut fra at leserne er norske siden jeg skriver på norsk, og tidvis eller permanent å oppholde seg i Thailand og Spania høres veldig norsk ut.

Selv om noen lesere er i eksotiske land, så er 90% av bloggens besøkende i Norge, og en solid overvekt fra Oslo-området. Her er en geografisk oversikt:


Av en eller annen grunn er jeg mest nysjerrige på dere fra Billingstad. Hvem er dere? Og bør det opprettes en røykeklubb på Billingstad? Er det meg som blir spurt, så er svaret selvfølgelig JA!
PS: Ny avstemning i høyre kolonne: Har DU røyket hasj eller marijuana?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar